حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پیشخوان” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

  • در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

2- آیا نیاز به ثبت شماره همراه بنده هست ؟

پاسخ: بله، برای اطلاع از سیر تکاملی سفارشات خود باید شماره تلفن همراه خود را در پنل کاربری تان ثبت نمایید.

3- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم (Spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail گاهی Spam می‌شوند. توجه داشته باشید که Link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

4- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از "می تل" خرید کنم، اما به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، آیا کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: “می تل” با سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد “می تل” استفاده کنید.

2- آیا برای خرید از "می تل"، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در “می تل” می‌توانید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از "می تل" خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد:

1) ورود به “می تل”،

2) اطلاعات ارسال سفارش،

3) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ: “می تل” با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

  • توجه داشته باشید که 50002015800348 تنها شماره‌‌ ای است که “می تل” از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان “می تل”، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام “می تل” است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info.MiTell@Gmail.Com اطلاع دهید.

6- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت “می تل” با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

7- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

  • پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با "می تل" تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش “می تل” با شما تماس خواهند گرفت.

9- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: بله، اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

10- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای “می تل” تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در “می تل” دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین “می تل” نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

  • اما اگر تمامی نکات ذکر شده به شما کمکی نکرد می توانید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همگی کاربران “می تل” می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت “می تل”، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت “می تل”، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

4- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

5- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی “می تل” از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

ارسال سفارش‌ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

به صورت تقریبی :

  • سفارش های تهران 12 الی 24 ساعت
  • سفارش های شهرستان 48 تا 72 ساعت

3- می‏‌توانم سفارشم را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ: از آنجا که “می تل” یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل ” “می تل” امکان‌پذیر نیست.

4- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:

خدمات پس از فروش

1- آیا همه کالاها، شامل مهلت 3 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

پاسخ: کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 3 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. کالاهایی که به عنوان هدیه‌ از طرف “می تل” همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 3 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، “می تل” 3 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.

  • همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: کافی است با ما تماس بگیرید 🙂

3- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: کافی است با ما تماس بگیرید 🙂