بازگردانی کالا

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش می تل جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و… به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info.MiTell@gmail.com ایمیل کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان می تل امکان تست آن را داشته باشند.

 در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید از طریق پیک یا پست اقدام کنید.

  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بازگرداندن کالا

در مرحله اول پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی کالا را مرجوع کنید زمان بررسی 24 ساعت می باشد پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش و تایید توسط آنها هماهنگی لازم با شما جهت تعویض کالا در صورت موجود بودن یا عودت وجه ، صورت میگیرد.

در صورت آسیب‏‏ دیدگی کالا باید حداکثر طی 6 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش می تل اطلاع دهید در غیر این صورت می تل مسئولیتی قبول نمیکند.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد و حداکثر تا 1 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

شما میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، هماهنگ کنید و محصولات را با پست یا پیک ارسال کنید در صورت ایراد محصول را تعویض میکنیم یا وجه را عودت خواهیم داد و هزینه پست یا پیک را هم واریز می کنیم

شما میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، هماهنگ کنید و محصولات را با پست کنید در صورت ایراد محصول را تعویض میکنیم یا وجه را عودت خواهیم داد و هزینه پست را هم واریز می کنیم

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های می تل بوده است و می تل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که در صورت ایراد یا مغایرت می توانید کالا را بازگردانید.

ارسال سفارشات مانیتور با توجه به حساس بودن حمل و بیمه بودن کالا لطفا قبل از تحویل کالا حتما از سالم بودن پنل و ظاهر فیزیکی دستگاه مطمئن شوید در غیر اینصورت درصورت آسیب دیدن دستگاه مسئولیتی به عهده می تل نخواهد بود. وقتی مانیتور را به صورت پلمپ تحویل گرفتید همان طور که پلمپ هست در هنگام باز کردن محصول، مشتری موظف هست فیلم گرفته تا در صورت داشتن ایراد این مورد برای می تل مشخص بشه، در صورت نداشتن فیلم می تل مسئولیتی درباره بازگردانی محصول ندارد

ارسال سفارشات تلویزیون با توجه به حساس بودن حمل و بیمه بودن کالا لطفا قبل از تحویل کالا حتما از سالم بودن پنل و ظاهر فیزیکی دستگاه مطمئن شوید در غیر اینصورت درصورت آسیب دیدن دستگاه مسئولیتی به عهده می تل نخواهد بود. وقتی تلویزیون را به صورت پلمپ تحویل گرفتید همان طور که پلمپ هست در هنگام باز کردن محصول، مشتری موظف هست فیلم گرفته تا در صورت داشتن ایراد این مورد برای می تل مشخص بشه، در صورت نداشتن فیلم می تل مسئولیتی درباره بازگردانی محصول ندارد

ارسال سفارشات یخچال با توجه به حساس بودن حمل و بیمه بودن کالا لطفا قبل از تحویل کالا حتما از سالم بودن ظاهر فیزیکی دستگاه مطمئن شوید در غیر اینصورت درصورت آسیب دیدن دستگاه مسئولیتی به عهده می تل نخواهد بود. وقتی یخچال را به صورت پلمپ تحویل گرفتید همان طور که پلمپ هست در هنگام باز کردن محصول، مشتری موظف هست فیلم گرفته تا در صورت داشتن ایراد این مورد برای می تل مشخص بشه، در صورت نداشتن فیلم می تل مسئولیتی درباره بازگردانی محصول ندارد

بستن
مقایسه