سوالات متداول

ورود و ثبت نام
روند ثبت سفارش
پیگیری ارسال سفارش
بازگرداندن کالا

ورود و ثبت نام

دربالا سمت چپ وب سایت روی آیکون کلیک کنید و روی ثبت نام کلیک کرده و مراحل ثبت نام رو انجام دهید.

دربالا سمت چپ وب سایت روی آیکون  کلیک کنید و روی ورود به حساب کلیک کرده و وارد شوید

بله. قبل از خرید میبایست ثبت نام کنید.

  • روی گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.
  • جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
  • پس از دریافت لینک بازیابی یا کد تایید می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی آیکون رفته گزینه “پنل کاربری” کلیک کرده و در صفحه‏” پنل کاربری” روی “اطلاعات حساب کاربری ” کلیک کنید.

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

روند ثبت سفارش

می تل برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد ” MTP ” این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

بله، می تل تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 15 میلیون تومان به صورت اقساط با بازپرداخت 3 تا 12 ماهه از سایت می تل خرید کنید، برای اطلاعات بیشتر به صفحه “خرید اقساطی” مراجعه کنید.

در صورت منصرف شدن از سفارشی که ثبت کردید شما میتوانید قبل از ارسال کالا توسط ما با بخش فروش می تل تماس بگیرید و با دادن کد سفارش خود آن را لغو نمایید.

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید،

در مرحله اول پس از ورود به سایت، در صورت داشتن حساب کاربری وارد شوید در غیر این صورت حساب جدیدی بسازید و محصول مورد نظر را انتخاب کنید به سبد خرید اضافه کنید و خرید خود را انجام دهید

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال، تلویزیون و … می باشد و کرایه کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

شما میتوانید سفارشات خود را یا به صورت ارسال با پیک فقط در تهران یا ارسال با پست در تهران یا شهرستان ها تحویل بگیرید و برای ارسال بار های حجیم مانند بخچال، تلویزیون و … از طریق باربری سفارشات خود را تحویل بگیرید

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

تحویل سفارشات بسته به زمان خریداری و محل سکونت و روش ارسال شما متفاوت هست، اما می تل در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما رو به دستتون میرسونه

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پیگیری ارسال سفارش

در صورتی که تا تاریخ ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

  • ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید.
  • روی گزینه ی “سفارش ها” کلیک کنید.
  • میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با می تل، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با شماره های درج شده ما تماس بگیرید.

بازگرداندن کالا

در مرحله اول پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی کالا را مرجوع کنید زمان بررسی 24 ساعت می باشد پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش و تایید توسط آنها هماهنگی لازم با شما جهت تعویض کالا در صورت موجود بودن یا عودت وجه ، صورت میگیرد.

در صورت آسیب‏‏ دیدگی کالا باید حداکثر طی 6 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش می تل اطلاع دهید در غیر این صورت می تل مسئولیتی قبول نمیکند.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد و حداکثر تا 1 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

شما میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، هماهنگ کنید و محصولات را با پست یا پیک ارسال کنید در صورت ایراد محصول را تعویض میکنیم یا وجه را عودت خواهیم داد و هزینه پست یا پیک را هم واریز می کنیم

شما میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، هماهنگ کنید و محصولات را با پست کنید در صورت ایراد محصول را تعویض میکنیم یا وجه را عودت خواهیم داد و هزینه پست را هم واریز می کنیم

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های می تل بوده است و می تل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که در صورت ایراد یا مغایرت می توانید کالا را بازگردانید.

ارسال سفارشات مانیتور با توجه به حساس بودن حمل و بیمه بودن کالا لطفا قبل از تحویل کالا حتما از سالم بودن پنل و ظاهر فیزیکی دستگاه مطمئن شوید در غیر اینصورت درصورت آسیب دیدن دستگاه مسئولیتی به عهده می تل نخواهد بود. وقتی مانیتور را به صورت پلمپ تحویل گرفتید همان طور که پلمپ هست در هنگام باز کردن محصول، مشتری موظف هست فیلم گرفته تا در صورت داشتن ایراد این مورد برای می تل مشخص بشه، در صورت نداشتن فیلم می تل مسئولیتی درباره بازگردانی محصول ندارد

ارسال سفارشات تلویزیون با توجه به حساس بودن حمل و بیمه بودن کالا لطفا قبل از تحویل کالا حتما از سالم بودن پنل و ظاهر فیزیکی دستگاه مطمئن شوید در غیر اینصورت درصورت آسیب دیدن دستگاه مسئولیتی به عهده می تل نخواهد بود. وقتی تلویزیون را به صورت پلمپ تحویل گرفتید همان طور که پلمپ هست در هنگام باز کردن محصول، مشتری موظف هست فیلم گرفته تا در صورت داشتن ایراد این مورد برای می تل مشخص بشه، در صورت نداشتن فیلم می تل مسئولیتی درباره بازگردانی محصول ندارد

ارسال سفارشات یخچال با توجه به حساس بودن حمل و بیمه بودن کالا لطفا قبل از تحویل کالا حتما از سالم بودن ظاهر فیزیکی دستگاه مطمئن شوید در غیر اینصورت درصورت آسیب دیدن دستگاه مسئولیتی به عهده می تل نخواهد بود. وقتی یخچال را به صورت پلمپ تحویل گرفتید همان طور که پلمپ هست در هنگام باز کردن محصول، مشتری موظف هست فیلم گرفته تا در صورت داشتن ایراد این مورد برای می تل مشخص بشه، در صورت نداشتن فیلم می تل مسئولیتی درباره بازگردانی محصول ندارد

بستن
مقایسه